İngilizce Çok Kulllanılan sıfatlar ve türkçe karşılıkları, English adjectives, İngilizce Sıfat kelimeleri ve anlamları, türkçesi, ingilizce kelimeler

Önemli Not: Arkadaşlar Başlık üstündeki (Facebook’ta beğen) Sayfamızı facebookta beğenerek İngilizce Çok Kulllanılan sıfatlar ve türkçe karşılıkları ile ilgili tüm haberleri anında facebook sayfanızda görebilirsiniz.. Yapmanız gereken tek şey başlık üstündeki (efzen.com facebook’ta) beğen butonuna tıklayarak sayfamızı beğenmek.. Teşekkürler

old : yaşlı / eski / yaşça büyük
young :genç / yaşça küçük
blissful : çok mutlu
optimistic : iyimser
pessimistic : kötümser
sad : üzgün
cheerful: neşeli
enjoyable :eğlenceli
funny :komik / eğlenceli
sick :hasta
terrible :korkunç / berbat
awful :berbat / korkunç
cheap :ucuz
expensive :pahalı
handsome :yakışıklı
ugly :çirkin
interesting / interested :ilginç / ilgili
intelligent :zeki
cute :hoş / çekici
sweet :tatlı / hoş
nice :hoş
lovely sevimli
full :dolu
empty :boş
little :az
much :çok (sayılamayan kelimelerle)
many:çok (sayılabilen kelimelerle)
tall :(kişi) uzun
short :kısa
long :(zaman / mesafe )uzun
small :(bir şey) küçük
nasty :pis
dirty :kirli
naughty :yaramaz (çocuk)
disaproving :onaylamayan / muhalefet
dry :kuru
sunny :güneşli
rainy :yağmurlu
foggy: sisli
dull :( hava )kapalı
snowy :karlı
wet :nemli / ıslak
windy .rüzgarlı
cloudy:bulutlu
stupid :aptal
sleepy :uykulu
drunk :sarhoş
noisy :gürültülü
quiet :sessiz
crowded :kalabalık
thin :zayıf / ince
thick :kalın
narrow :dar
large :geniş
agressive :saldırgan
rich :zengin
poor :fakir / güçsüz
lazy :tembel
hardworking :çalışkan
light :hafiif
heavy :ağır
colourful :renkli
excited / exciting : heyecanlı / heyecan verici
disgusted / disgusting:iğrenmiş / iğrenç
curious :meraklı
lovestruck :karasevdalı
agonized / agonizing :acı çekmiş / acı verici
apologetic :pişman
talented :yetenekli
afraid (of) :korkmuş
pleasent :memnun
satisfied :memnun / tatmin olmuş
eager :istekli
bored / boring :sıkılmış / sıkıcı
shy :utangaç
ashamed :utanmış
hot :sıcak
cool :serin
cold :soğuk
wild :vahşi
domesticated :evcil
blind :kör
deaf :sağır
peaceful :sakin / huzur dolu
slim :uzun ince (kişi)
plump :çok şişman
slow :yavaş
fast :hızlı
quick :çabuk
smug : kendini beğenmiş
smart :şık
tidy :düzenli
pure :saf
skilful :yetenekli
doubtful :şüpheli
busy :meşgul
ordinary :sıradan
usual :olağan / sıradan
great :muhteşem / büyük
enourmous :kocaman
famous :ünlü
popular :sevilen
strong :güçlü
weak :zayıf / takatsiz
dangerous :tehlikeli
harmful :zararlı
poisonous :zehirli
important :önemli
serious :ciddi
crazy :çılgın
mad :deli / kaçık
polluted :kirlenmiş / kirli
upset :üzgün
different :farklı
same :aynı
difficult :zor
powerful :güçlü
talkative :geveze
neat :düzenli / tertipli
necessary :gerekli
nervous :sinirli
slippery :kaygan
wrong :yanlış
right :doğru
delicious :lezzetli
tired :yorgun
hungry :(karnı ) aç
thirsty :susamış

Bu içerik internet kaynaklarından yararlanılarak sitemize eklenmiştir
Ekleyen: Berke

,

YORUM KÖŞESİ

38 YORUM YORUM YAPILDI "İngilizce Çok Kulllanılan sıfatlar ve türkçe karşılıkları, English adjectives, İngilizce Sıfat kelimeleri ve anlamları, türkçesi, ingilizce kelimeler"

  1. okan dedi ki 26 Mayıs 11 10:51 

    süperrrrrrrr

  2. okan dedi ki 26 Mayıs 11 10:52 

    çok tşkkr ederim

  3. pınar su dedi ki 11 Kasım 11 13:53 

    çookkk tşkr çok güzel 100 aldım ödevden bu sıfatlar sayesinde

  4. pınar su dedi ki 11 Kasım 11 13:54 

    süperr

  5. yağmur saat dedi ki 20 Kasım 11 23:59 

    çoook tşk ya çok işime yaradı :)

  6. Oguzhan BaBaTeq dedi ki 23 Kasım 11 19:37 

    **** ****** ******

    Adminden Uyarı: Oğuzhan, farklı farklı nicklerle yorum yapmışsın. Sanki iki kişi kavga eder gibi. Biz bunu anlamayacak kadar salak değiliz.. Ama kendi kendine küfür edenede aptal derler.. Biraz büyü büyü..

  7. ukaLa bebeq dedi ki 11 Aralık 11 17:10 

    ouff ne bunLar böLe bı sıfatLarı hoca bize eLLerimizLe yazdırdı ezberLetti bunLar bişey mi ki ?.
    bana superlatifa comparatife haLLeri Lazım 50 adet koLejde işLer zor !. performans ödevLeri koLay deyiL kii . :'(

  8. müge özdağoğlu dedi ki 19 Aralık 11 19:29 

    tşk

  9. irfan taş dedi ki 28 Aralık 11 17:02 

    nie örnek yok bana o lazım

  10. eso dedi ki 02 Ocak 12 18:32 

    anlamsız
    yürüyorum koşuyorum anlamında olsa daaha iyi olurdu
    .

  11. Ahsen UĞUR dedi ki 22 Şubat 12 13:13 

    çokk teşekkürler :)

  12. neşe kartal dedi ki 26 Mart 12 19:50 

    süper tşk ederim

  13. bilmesende olur dedi ki 29 Mart 12 10:32 

    gzl tşq :D

  14. recep can ceylan dedi ki 09 Nisan 12 11:43 

    süper çok teşkür ederim

  15. batuhan altaş dedi ki 09 Nisan 12 17:57 

    ingilizce proje için çok işime yaradı çok saolun :) :) :) :)

  16. sibel tekin dedi ki 12 Nisan 12 21:23 

    bunlarda neden örnek cümleler yok bana o lazım

  17. adını vermek istemeyen mehmet bey dedi ki 12 Nisan 12 22:02 

    çok işime yaradı sağolun

  18. ayşegül sarı dedi ki 28 Nisan 12 20:45 

    çoooooooook uzun nasıl ezberliyecem yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  19. ayşegül sarı dedi ki 28 Nisan 12 20:47 

    sibel tekine katılıyom neden örnek cümle yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk:)

  20. seren sarı ve aslı sarı dedi ki 28 Nisan 12 20:50 

    yaaaaaa ayşegüle bu sefer katılıyommmmmmmmmm.aslı sen

  21. sana dedi ki 23 Mayıs 12 20:16 

    ezberlemem lazım yarın snavım var.offfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  22. Eda Güven dedi ki 07 Ekim 12 16:54 

    Çok iyi işime yaradı teşekkürler :)

  23. saol bea dedi ki 09 Ekim 12 18:29 

    kardes cok saol tsqqq!

  24. james bonf dedi ki 13 Mart 13 17:04 

    annemin babası telefon almış napmam lazım arkadaşlar yardım edin

  25. ilayda dedi ki 26 Nisan 13 19:58 

    Harika yardimi dokundu projeden 100 alicam

  26. hayal dedi ki 24 Eylül 13 19:23 

    oha !!! süper bu site çokkkkkkkkkk tşkrlr yaa :) :)

  27. muhammed talha durmuş dedi ki 02 Ekim 13 13:53 

    Saolun böle devam çok işime yaradı :D annen çok yakışıklı :D

  28. deniz dedi ki 07 Ekim 13 18:12 

    çok güzel, iyiki bu siteyi hazırlamışsınız, çok yardımı dokundu :) :)

  29. bilal dedi ki 08 Ekim 13 16:27 

    8.sınıf sıfatlarından dha ayrıntılı yokmu bunların çoğu 5.6. sınıf sıfatları

  30. derrryaaa dedi ki 30 Ekim 13 15:40 

    Abi çok iyi yaa :D

  31. HÜSEYİN dedi ki 15 Kasım 13 19:09 

    bunları bazıları yanlış niye hata var :D AMA OLSUN EMEGE SAYGI SAGOLUN

  32. HÜSEYİN dedi ki 15 Kasım 13 19:17 

    is still not so good to handle :D

  33. Ahmt dedi ki 22 Nisan 14 18:28 

    çok çok teşekkür ederim çok işime yaradı

  34. Ahmt dedi ki 22 Nisan 14 18:28 

    :D

  35. duygu nur bal dedi ki 01 Haziran 14 13:31 

    haylikuladeeeeeeeeeeeeeee…

  36. zeynep dediki dedi ki 23 Eylül 14 18:21 

    saoolun çok işime yaradı elleriniz dert görmesin

  37. zeynep dediki dedi ki 23 Eylül 14 18:24 

    harrrikaaa saolun elleriniz dert görmesin

  38. Ayşenur cikssssss dedi ki 24 Ekim 14 22:29 

    Yaa ic gorunusleride yazar misiniz :-(:'(:-)






9 × = dokuz